Sunday, January 3, 2010

~siapa lah aku~

siapa lah aku...seorng manusia yang serba kekurangan..ya, pasti org kata setiap org msti ada kebaikan dan kelemahan masing-masing...hr ni 3/1/10, (aku lupa, xwish lg tahun baru,selamat tahun baru ya..)...

aku kini yang pastinya berbeza dgn aku 21 thn yg lalu... dan sudah tentu berbeza dgn 10 thn, 8 thn yg lalu... kalau dulu, 21 tahun yg lalu, aku masih kemerahan, menangis dlm pelukan umi... kalau aku 8 thn dulu, ofkos thn pertama jejak kaki ke sekolah menengah, dgn pelbagai mcm ragam perangai, yg mana mungkin buruk di mata orang... dan aku skang pula, 2010 ni, alhamdulillah sudah 3 thn bergelar medical student in alexandria,egypt.. ya, ofkos, dgn pelbagai kerenah,ragam perangai dan sikap, aku trus idup smpai skang.. cuma ingin aku katakan pastinya aku dahulu bkn lg seperti aku sekarang.. mungkin ada yang telah berubah sedikit sebanyak... dan mungkin juga ada yg tidak boleh diubah @ agak sukar untuk berubah...

siapa lah aku... aku pd thn baru ni masih meneruskan idup sbg student bersama komitmen2 yg lain @ dgn kata lain aktiviti sosial...yang pastinya, aku juga sebagai salah seorang ahli perubatan, yg pastinya insyaallah akan turun mengundi dan sudah tentu juga insyaallah akan join jgk MTC(mesyuarat tahunan cawangan)..ya,get da point..he3...jom kita sama2 meriahkan MTC kali ke 3 ni...yang pasti nya boleh menggegarkan dgn pelbagai usul baru...antaranya ofkos pasal teratak iskandar @ dgn kata lain, rumah kita...rupa2nya slamanya kita merempat xde rumah..huuhu... tekan sini, teratak iskandar..

siapa lah aku...hemm, ofkos dgn thn yang baru, aku sbgai salah seorng ahli perubatan jgk, terasa nak melihat naik nya muka2 baru... oleh sebab itu, aku dgn tekadnya thn ini telah memilih dot dot dot tuk naik sbgai pengerusi dan timb pengerusi...ofkos, mereka adalah muka2 baru... nk tahu antara muka2 baru yg tercalon thn ni?? tekan sini ya... tu si bunga,kalau nk tahu yg sorang lagi, tekan sini ya..

Rasanya stakat ni dulu post kali ni.. jumpa lain kali ya, slmat mmbaca... have a nice day^,^

No comments:

Post a Comment